Tuesday 26 March 2013

Cosline

Assalamualaikum..
(sopan..ank sapa la ni..haha)

kat sini saya nak buat sikit explain sikit tentang jenama Cosline..jenama BB cream yang dibeli kat Lelong.my..



Cosline ni salah satu jenama kosmetik dari Korea Selatan..rangkaiannya terdiri dari skincare, mekap, hair&bodycare..kira bukan setakat keluar mekap saja..

Tapi kalau tanya kat orang ramai..mesti xpenah dgr..nina pun 1st juga..ada la search2 kat website & blog tentang jenama ni..ye la biasa kita dengar jenama2 yang gah dipersada dunia terkenal dari Korea ni seperti Skin79, Nature Republic, Etude House, Skin Food, The Face Shop, Innisfree, Missha, Tony Moly dsb..

Cosline punya produk ni harga pun berpatutan..harga dari 2,000won hingga ke 42,000won untuk setiap produk..kalau set2 nya mungkin harga lebih..kalau tukar ke Malaysia dalam Rm5 hingga ke Rm120..yang paling murah tu mask sheet..ada juga mask jenis krim dari tomato tp harga lain ler..

Sekarang mereka keluarkan produk yang paling latest iaitu FACEPA Goldtherapy..produk skincare..harga dalam linkungan td cuma untuk gift set tu mahal lah sikit dalam 84,000won je..(je..?? Rm234.78..) 

Untuk kosmetik pun ada produk2 terbaru..mereka juga memperkenalkan rangkaian cosmetic iaitu PRIELRY..mcm2 lah..lipstik ke,eyeliner dsbnya..panjang sangat cite..pi je kt http://www.i-cosline.co.kr..mmg dalam bahasa Korea..buleh la anda translate je ke English kalau guna browser Google Chrome..

pic: diucapkan tq kt en.google..hehe

-xOXo-

No comments:

Post a Comment