Thursday 28 March 2013

Akhirnya Pashmina dan Abayya

Dalam hati memang da nekad nak pegi beli pashmina kat mall esok..ok..beli sehelai dah la..bajet lari nanti kalau beli 2..tengok lah kalau ada sale..

Abah kan balik..mulalah operasi selongkar dan spot check..habis dikeluarkan semuanya dari dalam beg..dan tiba2 abah bawa keluar satu bungkusan..dalam tu ada 3helai pashmina..teruja gila..adik ambik sehelai..lagi satu untik mak dan satu lagi untuk nina..but guess what..dua2 jadi hak milik nina..mak kata dia xnak pakai..xsesuai..tu gaya orang muda..wahh..mak..arigatou gonzaimasuuu..!! jyeah..!!  dapat 2 pashmina..kaler memang seperti yang diidam2kan..alhamdulillah..jimat wang gue..

Sebelum ni memang nak ambik abayya sehelai..tapi semua yang abah bawak balik sebelum ni..saiz 54..memang besar betul..selalu xde rezeki..kali ni abah bawak balik ada saiz 52..saiz ni paling kecik..ye la orang Malaysia ni kenek dan renek..xmacam wanita arab..dorg tinggi dan berbadan regam..sebab tu kebanyakan abuyya saiz besar..tapi alhamdulillah..ada juga akhirnya abayya yang ngam dgn tubuh bdn nina yang renek ni..xpayah nak ubahsuai dah..cumanya kena pakai kasut yang agak tinggi supaya xmeleret.. kali ni punya pattern memang membuatkan mak geram betul sebab cantik2..ada liner biru terang dan hijau..selalunya yang abah bawak balik warna hitam atau gold..adik awal2 lagi rembat yang kaler biru..geram betul..akhirnya nina ambik kaler hijau..tapi still awe me with this different pattern..



Pashmina dari abah..abah memang pandai pilih ♥ ♥
ambik T-shirt Hard Rock Cafe. 2
Bedak Kokuryu..30pc bawak balik..ramai betul yang order
Shawl sedondon abayya..

Abayya saiz 54 semua ni..52 semua dah dikebas..hehe

-xOXo-

No comments:

Post a Comment