Thursday 6 June 2013

Online Shopping

Assalamualaikum wbt kepada semua blogger..
cewah.blogger sume..hehe

shopping lagi. bese la. salah satu cara terapi paling berkesan for nina. haha. tapi bezanya just mengadap lappy dan klik2 aje. muahahaha. pemalas betul.

ok2. 1st nina nak cite pasal online shop kegemaran nina. namanye Husfiq D Shop
http://feiqzafran.blogspot.com/
korang boleh la usha2 dalam blog tu. kot2 ada yang berkenan. kebanyakan barang yang dijual adalah produk kecantikan dan kesihatan. macam2 ada. dan kelebihan dalam blog ni ialah harga yang yang ditawarkan adalah yang paling TERMURAH dari semua online shopping ataupun yang dijual di kedai2. siyes nina mmg terkejut dan was2 jugak mula2 dulu. tapi bila dah membeli blah, semua barang adalah ori dan sama macam kebanyakan shop2 lain.

2nd online shop ialah mybeauty88
http://mybeauty88.com/index.php?main_page=index
kat sini ada macam2 juga tapi kebanyakan kecantikan dan fashion item. oh ye, barang2nya kebanyakan  brand dari luar negara seperti Japan, Korea, Taiwan, Hong Kong, England dan USA. dan produk dari Malaysia iaitu Royal White. kalau korang membeli dengan diorang ni, konpom akan dapat free gift. nina dapat sheet mask by Kracie. suka betul.

dan yang lain online shop pun banyak dah sekarang ni. klik2 dan pilih je. xpayah susah2 nak penat2 berjalan.  ayat orang malas.



kat sini nak post gambar barang2 yang nina beli dari online shop yang baru diterima semalam. abg posmen dah familiar dengan umah nina ni..tiap2 minggu ada je brang yang dihantar. kadang2 seminggu sampai 2 3 hari berturut2. hehe. kadang2 satu2 shop tu nina akan beli barang satu item je. nak tengok service diorang macam mana. sebab nina penah beli online shop 2bulan barang baru sampai. bila msg kata da post tp tracking no xde. alih2 cek barang xpost lagi. dah tu kalau xde stok bukan tahu nk inform. geram betul. jadi nina pun start berhati2 dalam shopping kat online ni. kena testing dulu. baru berani beli banyak2.





-xOXo-

No comments:

Post a Comment