Sunday 5 May 2013

Aura White Gluta Collagen 400,000mg akan diupgrade..!!!




Haaa..kegilaan aura white la sekarang ni..macam kena histeria..!!! di sana sini orang menjual dan membeli..termasuk la nina sendiri..hehehe..

bukan la ada buat borong tapi..ada la stok..kalau nk boleh ambil..

minggu depan adik nina yang kecik sekali tu nak start minum..buleh la menjadi model nina..kulit dia gelap dan kusam..semalam mintak kat nina nak pakai mask nina..katanya jerawat banyak naik..nak mula menjaga muka la tu..ingat orang pompuan je ke jaga muka..lelaki sekarang da moden..

ok..latest information yang nina dapat aura white akan di upgrade dr 400,000mg ke 900,000mg..hambek ko..dah macam sekilo tin milo beratnya..bukan tu je kalau yang sebelum ni pro whitening results 3x stem cell..akan di upgrade ke 5x STEM CELL..!!!! lebih efektif..waaahhhh...teruja nak beli sendiri..hehe..tapi nk bg abis vit c plus nina dulu..kang bercampur baur jadi pelik2 kang..xke naya namanye..xmau la cek..



macam supplement kat pasaran..boleh pilih macam beli baju..asalkan fulusnya ada..ok..bereh..tapi pastikan yang ORIGINAL yaa...yang xori sangat la bahaya..bahaya pada kesihatan kita dan juga dompet kita..sepatutnya makin sihat..jadi makin sakit..sepatutnya berbaloi bayar harga tu..jadi merugikan sebab xde kesan..

peace no war  =P

pls like page baru nina di facebook
https://www.facebook.com/pages/Produk-Ori-Dari-Dubai/445040695585886




-xOXo-

No comments:

Post a Comment